Swego czasu wkroczyły do świata gadżetów reklamowych i zostały tam już na stałe. Obecne na wszelkiego rodzaju imprezach, koncertach, czy konferencjach. Grube, chude, obszywane, lateksowe – występują w wielu formach i rodzajach i dziś już są właściwe nieodzownym elementem identyfikacji graficznej firm i wydarzeń.

Smycze reklamowe – właściwie po co one?

Smycze, bo o nich tu mowa, wyparły praktycznie przypinane, za pomocą żabki lub agrafki, identyfikatory. O wiele wygodniejsze i bezpieczniejsze dla noszonych ubrań, okazały się niewielkie paski materiału, na których dodatkowo można umieścić logo, lub inne ważne informacje. Jednak w zatrzęsieniu różnych rodzajów tego gadżetu, łatwo jest o ból głowy, kiedy przychodzi do wyboru konkretnego typu oraz techniki nadruku, jaką wykonamy nasze znaczenie.

Po pierwsze musimy się zastanowić gdzie i w jaki sposób będą one wykorzystywane. Inny produkt wybierzemy na koncert punkrockowy, inny na konferencję biznesową, a jeszcze inny na imprezę w parku wodnym. Ważny jest też oczywiście budżet, jaki mamy przeznaczony na nasze smycze. Im lepsze wykonanie, tym większa szansa, że smycz posłuży jeszcze długo po zakończeniu naszego wydarzenia. Z doświadczenia wiemy, że dziś warto inwestować w smycze wykonane porządnie, oraz te nietuzinkowe. Minęły już czasy, kiedy masy ludzi nosiły je, właściwie jako część garderoby. Dziś spełniają one funkcje praktyczne, o ile faktycznie będą w stanie je spełniać (to jest, nie rozlecą się po chwili i nie będą wyglądały staro, jak pamiątka rodzinna przekazywana z pokolenia na pokolenie).

Smycze materiałowe

Najpopularniejsze i najbardziej uniwersalne są smycze materiałowe. Wykonane najczęściej z bawełny, tworzyw sztucznych, lub mieszanek tych materiałów. Występują w przeróżnych kształtach i konfiguracjach.

03

Z racji na niewielkie rozmiary zadrukowywanego pola, do znaczenia smyczy najczęściej używa się techniki sublimacji. Wymaga ona użycia materiału sztucznego. Dlatego najczęściej wykonywana jest na smyczach poliestrowych, lub posiadających naszyty pasek z tego materiału. Tak jak na zdjęciu poniżej:

Ostatnio modne zrobiły się smycze obłe. Nosi się je o wiele wygodniej, bo nie mają one brzegów, które mogłyby w jakikolwiek sposób uciskać. Smycze takie często są znakowane poprzez haft, z racji na niewielką powierzchnię, na którą można nanieść wzór. Haft sprawia, że smycz prezentuje się jeszcze lepiej i jest trwalsza.

07

Smycze lateksowe

Czasami potrzebne są smycze do zadań specjalnych. Jeżeli chcemy je wykorzystywać w miejscach, gdzie tradycyjne materiałowe smycze byłyby narażone na zniszczenie lub zamoknięcie, można użyć smyczy lateksowych. Tego typu produkt znakujemy techniką tampodruku. Pozwala ona na dokładne odwzorowanie projektu, natomiast minusem jest brak gradientów oraz ograniczona ilość kolorów w projekcie.

Smycze niestandardowe

Smycze nie muszą być tradycyjnie przystosowane do noszenia na szyi. Popularną (zwłaszcza, na różnego rodzaju koncertach) odmianą smyczy tradycyjnej, są zaciskowe opaski na rękę. Tak samo jak w przypadku wymienionych wyżej rodzajów, tu też znakowanie odbywa się głównie za pomocą techniki sublimacji. Tampodruku użyjemy w przypadku wersji lateksowej, natomiast o wiele bardziej wygodne, są opaski ze sztucznego lub naturalnego włókna.

Jak widać, cały czas warto stawiać na smycze i ich pochodne. Jeśli zrobione są z należytą dbałością o projekt i wykonanie, będą cieszyć każdego kto je od nas otrzyma. Wspomogą budowę świadomości marki oraz utrwalą tę już zbudowaną.

Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się z nami, a przedstawimy Ci konkretne rozwiązania dla Twojej sytuacji. Drukowaliśmy dla różnych marek, a również sami je tworzyliśmy, więc przedstawimy różne możliwe sposoby na realizację, doradzając jednocześnie co może być najbardziej sensownym rozwiązaniem dla Ciebie.

Cennik smyczy reklamowych