Mateusz Kociela: Marka FAKTURA powstała z mojej pasji do grafiki jak i z zajawki streetwearem. Do takich też ludzi Faktura ma trafiać, do ludzi dla których zajawka jest sposobem na życie. Inspiracją dla marki jest szeroko rozumowana sztuka ulicy; muzyka, graffiti, kultura hip-hop.

Paweł Płonowski: Jak piszemy w naszym poradniku tworzenia własnej marki odzieżowej, jednym z kluczowych elementów tego procesu, jest określenie swojej grupy docelowej. Do jakich ludzi ma trafić marka FAKTURA?

Czy FAKTURA to projekt biznesowy w pełni tego słowa znaczeniu, czy bardziej fajna zajawka?

Mateusz Kociela
Mateusz Kociela, właściciel marki

Faktura powstała z czystej, nieskrępowanej zajawki i z takim zamysłem chciałbym iść przez kolejne etapy „życia” marki. Jednakże spełnieniem marzeń byłoby wpisanie się na stałe, na listę znanych polskich odzieżowych brandów i kontynuowanie pasji. Tak, to zdecydowanie najlepsza forma „sposobu na życie” jaki mi odpowiada ;)

Wybraliście gotowe bluzy polecane przez nas, czy jesteście zadowoleni z ich jakości?

Tak, z czystym sumieniem mogę polecić jakość materiału! :)

Czyli Mieszko dobrze odczytał Twoje potrzeby i spisał się, polecając Ci te bluzy. Cieszę się i życzę, żeby Twoje cele spełniły się jak najszybciej :)

Lubimy robić dla fajnych ludzi i fajnych firm fajne rzeczy w fajny sposób. Żeby było dużo fajnie.

Paweł Płonowski
mnich shaolin w Printexpress.pl

Nowa marka odzieżowa FAKTURA. Należy płacić w terminie.

Wybrana technika nadruku

W przypadku tego projektu zastosowaliśmy klasyczny sitodruk.