Własny druk na odzieży.

Własny druk na odzieży.

Czy cena jest najważniesza?

Niezależnie od okazji, na którą szykujemy własny nadruk – cena zawsze odgrywa ważną rolę. No właśnie. Ale czy najważniejszą? Często spotykamy się z Klientami, którzy wychodzą z założenia, że im drożej, tym lepiej. Nie można się dziwić, ponieważ w wielu przypadkach – tak właśnie jest. Jednak, gdy mówimy o tym, ile kosztuje druk na ubraniach, to cena często nie jest wyznacznikiem! Dużo większe znaczenie ma ilość brandowanych ubrań, cel, oczekiwana jakość, czy chociażby wielkość wzoru!

Ile kosztuje druk na ubraniach?

Tutaj nie sposób udzielić jednoznacznej odpowiedzi. “To zależy” jest najbliżej prawdy. Wynika to z tego, że licząc TYLKO własny nadruk, cena może wynieść od 2,50 zł aż do 90 zł! Różnica wynika z tego, że w pierwszej sytuacji używamy sitodruku i produkujemy 1 000 koszulek, a w drugim znaczymy jeden t-shirt z obu stron. Dlatego też nie sposób powiedzieć, ile kosztuje druk na ubraniach, bo wszystko zależy od Twoich potrzeb, wyglądu grafiki, ilości sztuk odzieży, ilości miejsc znakowania.

Własny nadruk. Cena a jakość.

Im drożej, tym lepiej? Absolutnie nie! Najlepszym przykładem jest wspomniany wyżej sitodruk. Tutaj cena nadruku na odzieży maleje wraz ze wzrostem ilości. W przypadku tej metody nie trzeba się martwić jakością, ponieważ ta – zawsze będzie idealna. Jednak tutaj możemy mówić o niskiej cenie tylko przy większych zamówieniach. Do nadruku na 10 koszulkach, lepszą opcją może okazać się termotransfer, czy haft. Jednak ponownie – wszystko zależy od Twoich potrzeb.

Czy cena nadruku na odzieży jest ważna?

Tak, ale nie najważniejsza. Jak widzisz – wysoka cena nie zawsze oznacza wysoką jakość. Dlatego, zanim zdecydujesz się na realizacje swojego projektu, skontaktuj się z nami. Chętnie podpowiemy, jakie rozwiązanie będzie dla Ciebie najlepsze. Jaka technika i jakie materiały wpasują się w Twoje oczekiwania. To jedyny, pewny sposób, by wraz z ceną – szła w 100% satysfakcjonująca jakość!