Jak zamówić koszulki reklamowe z nadrukiem?

Jak zamówić koszulki reklamowe z nadrukiem?

Od razu mówimy, że to nic trudnego! Sam proces złożenia zamówienia nie jest w żaden sposób skomplikowany. W kilku punktach opiszemy co jest potrzebne przy pierwszym zleceniu jakie do nas prześlesz.

W Twoim pierwszym mailu jaki do nas wyślesz napisz takie informacje jak:

1. ODZIEŻ

  • Jaka jest ilość odzieży? Jaka ma być rozmiarówka?
  • Czy to mają być koszulki , bluzy, koszule, kurtki softshell, polary, torby reklamowe, czapki itp
  • Jaki rodzaj w przypadku odzieży? damskie; męskie; dziecięce?
  • Kolor odzieży?
  • A może masz już swoją odzież?

2. PROJEKT

Dodaj do załącznika grafikę jaka ma być nadrukowana na odzieży. Ważne! Grafikę przyjmujemy w wektorach ( .cdr , .eps , .ai , .pdf ) lub w przypadku wielokolorowej grafiki czy zdjęcia obraz zamknięty .png, w wysokiej rozdzielczości. Więcej o tym można przeczytać tutaj: https://printexpress.pl/w-jakim-formacie-zapisac-grafike-do-druku

Jeśli natomiast nie macie przygotowanego projektu pod nadruk i potrzebujecie skorzystać z pomocy naszego grafika to jak najbardziej jest taka możliwość. Cennik takich usług jest dostępny tutaj: https://printexpress.pl/cennik/uslugi-graficzne/

3. MIEJSCE ZNAKOWANIA.

Czyli gdzie dokładnie ma być umieszczona grafika na odzieży. Plus podana wielkość projektu.

4. METODA ZNAKOWANIA

Jaka metoda znakowania Cię interesuje? Sitodruk, sublimacja, nadruk cyfrowy DTG / DTF? Folia flex? A może haft? Jeśli nie wiesz jaka metoda znakowania będzie najlepsza dla Twojego projektu, my jak najbardziej pomożemy dobrać odpowiednią technikę, aby nadruk jak najlepiej się prezentował.

Po otrzymaniu powyższych informacji, będziemy mogli zrobić wstępną wycenę i sprawdzić czy wybrana przez Ciebie metoda znakowania będzie możliwa do wykonania lub zaproponować inną.

Na tym etapie dobierzemy też odzież, która zostanie wybrana z naszego katalogu lub dostarczona przez Ciebie. Dostęp do naszej hurtowni jest dla wszystkich, wystarczy kliknąć tutaj: https://printexpress.pl/cennik/cennik-koszulki-t-shirt/

Jeśli macie już swoją odzież, to trzeba będzie sprawdzić ją czy nadaje się pod nadruk. Czyli zrobić tzw próbę materiału ;-)

W kolejnym mailu, kiedy będzie już wszystko ustalone, wyślemy do Ciebie proformę faktury do opłacenia. Po zaksięgowaniu płatności będziemy mogli przejść do realizacji zamówienia. Sprowadzimy odzież z hurtowni i przygotowujemy wizualizację, którą wyślemy Ci do akceptacji.

Średnio potrzebujemy od 7 do 10 dni roboczych na zrealizowanie zlecenia, spakowanie i wysłanie paczek do Ciebie. Odbiór osobisty jest możliwy u nas w Gdańsku na ul. Trawki 7. Jesteśmy otwarci od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16:00.

Kontakt z nami?

Często jest też tak, że dzwonimy do klienta jeśli zostawi kontakt do siebie w celu doprecyzowania, dopytania czy ewentualnej pomocy na każdym etapie zlecenia. Jeśli oczywiście sami macie do nas jakieś pytania, to jak najbardziej można dzwonić, pisać , postaramy się pomóc.

Jak wygląda to w przypadku zamówienia na Haft?

Bardzo podobnie, z tym, że po wysłaniu do nas projektu zrobimy wycenę samego haftu plus podamy koszt przygotowania programu hafciarskiego.

Zamówienie 1 sztuki odzieży z nadrukiem?

Też wszystko wygląda podobnie, po wysłaniu do nas wszystkich informacji, odeślemy wycenę, wraz z dobraną techniką odpowiednio do grafiki.

To teraz czekamy na maile od Was 😉

info@printexpress.pl

tel. 507 628 335