Długopisy reklamowe
Długopisy w reklamie stosowane są od lat. Jest to praktyczny gadżet, który jest na tyle subtelny i elegancki, że jednocześnie spełnia rolę profesjonalnego przedstawiciela Waszej firmy. Miło jest wręczyć ładnie oznakowany firmowym logiem długopis osobie, która jest w potrzebie i nic pod ręką do pisania nie ma.
Do wyboru mamy niezliczoną liczbę długopisów w przeróżnych zestawieniach. Są liczne długopisy eco, idąc z trendem ostatnich lat, możemy zakupić długopis wykonany:
Do czego użyć najtrwalszej metody znakowania
- z papieru,
- biodegradowalny,
- drewniany,
- z recyklingu,
- z elementami wykonanymi z kukurydzy,
- bambusowy,
- korkowy
Jeśli natomiast chcemy trzymać się klasyki, to jest duży wybór długopisów z różnymi korpusami, może być antybakteryjny, aluminiowy, plastikowy, z gumowym wykończeniem, lakierowany, przekręcany, z lampką, z okrągłą końcówką, w tubie, w pudełku i wiele innych.
Znakowanie długopisów reklamowych?
Najczęstszą z metod znakowania jest:
- tampodruk – jest to metoda druku pośredniego. Jest to niezwykle trwała i szybka metoda znakowania. Bardzo ceniona metoda znakowania przy nieregularnych przedmiotach.
- grawerowanie laserowe – ta metoda znakowania sprawdza się przy projektach bardzo szczegółowych z drobnymi detalami, które mogą być trudne do uzyskania tampodrukiem. Grawerowanie laserowe jest niezwykle trwałą metodą znakowania. Długopisy metalowe z grawerem laserowym prezentują się wyjątkowo profesjonalnie i elegancko.
- sitodruk na okrągło – jest to metoda, która dobrze sprawdza się w znakowaniu zaokrąglonych powierzchni. Sam proces polega na nakładaniu wybranych kolorów wzdłuż obwodu długopisu. Farbę przeciska się przez siatkę z naświetlonym wzorem. Metoda ta jest bardzo trwała.
Jeśli Twoja firma potrzebuje długopisów firmowych lub innych artykułów biurowych i piśmienniczych to służymy pomocą. Proszę napisać do nas maila: info@printexpress.pl , a postaramy się o szybką realizację zlecenia dla Was.