Printexpress.pl na Międzynarodowych Dniach Reklamy Remadays 2015

Printexpress.pl na Międzynarodowych Dniach Reklamy Remadays 2015

Jako, że chcemy się ciągle rozwijać, dostarczając Wam coraz lepszych i bardziej skrojonych na miarę usług, nie mogliśmy sobie odmówić uczestnictwa w największych w tej części Europy targach reklamy i marketingu. Targi Remadays 2015 miały zgromadzić 15 tysięcy odwiedzających i ponad 570 wystawców. Trzeba przyznać że zorganizowane na 5 halach targi robiły wrażenie. Było tam chyba wszystko co tylko można wymyślić w dziedzinie marketingu, reklamy, druku i gadżetów reklamowych.

Usiądźcie więc wygodnie, odpalcie popcorn i colę. Printexpress.pl zabiera Was na wycieczkę!

printexpress.pl Remadays 2015

Już na dzień dobry przywitał nas park maszyn. Wszystko drukowało, szumiało, piszczało i robiło *ping!* Znaleźliśmy wszystko: DTG, sitodruk, tampodruk, termotransfer, laser, słowem wszystko do znakowania nadruków reklamowych.

printexpress.pl Remadays 2015

Jak również szeroką gamę ploterów i drukarek do druku na papierze i foliach.

printexpress.pl Remadays 2015

W części z gadżetami reklamowymi, przy stanowiskach fotograficznych Mieszko został królem gadżetów.

printexpress.pl Remadays 2015

A potem cesarzem gadżetów!

printexpress.pl Remadays 2015

Maszyny były wielkie i szybkie niczym Flash!

printexpress.pl Remadays 2015

W pewnym momencie Mieszko przeniósł się w czasie na stoisku z galanterią skórzaną do druku.

printexpress.pl Remadays 2015

I został zaprzęgnięty do pracy przy maszynie. W przeszłości nie ma lekko!

printexpress.pl Remadays 2015

W końcu to co tygryski lubią najbardziej, czyli odzież reklamowa.

printexpress.pl Remadays 2015

Mieszko dzielnie przedzierał się przez kolejne kroje, aby wybrać dla Was jak najciekawsze z kolekcji 2015.

printexpress.pl Remadays 2015

Walka była trudna i nierówna, ale zakończyła się pełnym zwycięstwem. Bogatsi o wiedzę wróciliśmy i zabraliśmy się do pracy.

Mamy nadzieję, że relacja filmowa i zdjęcia przybliżyły Wam klimat targów Remadays 2015.

Dodaj komentarz

Please Login to comment
  Subscribe  
Powiadom o