Kiedy warto wykorzystać nadruk sublimacyjny?

Gadżety reklamowe są doskonałym narzędziem promującym markę. Dlatego, tak ważne jest, by zostały one odpowiednio dostosowane do grupy docelowej. Oczywiście warto zadbać również o to, by ich wykonanie było schludne i profesjonalne. W końcu to swojego rodzaju wizytówka firmy.
Wytrzymałe i estetyczne? To możliwe!
Według znanej i powszechnej zasady ”jak Cię widzą, tak Cię piszą”, warto zadbać o to, by każdy gadżet reklamowy w pełni oddawał profesjonalizm i wartość Twojej firmy. Aby uzyskać nadruk, który jest zarazem trwały, ale i estetyczny, należy wybrać odpowiednią metodę przenoszenia projektu na materiał. W wielu przypadkach sprawdzi się jedna z najpopularniejszych technik, czyli – sublimacja! Kiedy warto wykorzystać nadruk sublimacyjny? Odpowiedź jest oczywista. W dużym skrócie – jeśli zależy Ci na niskich kosztach i wysokiej jakości.
Co sprawia, że nadruk sublimacyjny jest trwały?
Metoda nadruku sublimacyjnego charakteryzuje się niezwykłą trwałością, jednocześnie tworząc zadowalające efekty. Nic więc dziwnego, że jest wykorzystywana przez większość firm, które decydują się na brandowane gadżety. Wykorzystanie metody sublimacji, zapewnia niesamowitą trwałość i zaskakujące efekty. Nie ma możliwości, że nadruk będzie się ścierał podczas codziennego użytkowania lub mycia. Potrzebujesz dużego nakładu, a nie chcesz ponosić wysokich kosztów? To sytuacja, kiedy warto wykorzystać nadruk sublimacyjny.
Nadruk sublimacyjny polega na…
Jak sama nazwa wskazuje, ta technika opiera się na zasadzie działania sublimacji. Podczas przenoszenia wzoru na odpowiedni materiał, dochodzi do bezpośredniego przejścia stanu stałego w gazowy. Pod wpływem wysokiej temperatury i odpowiedniego ciśnienia, tusz wnika w głąb materiału – jednocześnie stając się jego częścią. Struktura nadruku nie jest wyczuwalna, a Twój projekt zostaje idealnie odwzorowany.
Czy to na pewno dobry wybór?
Nie ma rozwiązań idealnych, ale są takie, których zalety przysłaniają ich wady. W przypadku, gdy potrzebujesz personalizowanych gadżetów, metoda sublimacyjna, będzie świetnym rozwiązaniem. Techniką tą można zdobić nie tylko kubki, ale również materiały z drewna, metalu i tekstylia poliestrowe.
Jeśli zastanawiasz się jaką technologię wybrać i która będzie najbardziej opłacalna, skontaktuj się z nami! Podpowiemy, kiedy warto wykorzystać nadruk sublimacyjny, a kiedy lepszy będzie na przykład sitodruk.
Jednak zanim to zrobisz, poznaj wszystkie zalety nadruków wykonywanych metodą sublimacyjną:
Raz, dwa, trzy – gotowe!
Sublimacja to prosty proces, przynoszący niesamowite efekty. Nadrukowywane elementy przenoszone są na materiał w sposób ekspresowy. Co za tym idzie, sprzyja ona dużym nakładom produkcji.
Za moich czasów…
Sublimacja znana jest od lat – mówi się, że wykorzystywano ją już w średniowieczu. Dzisiejsze możliwości i efekty oczywiście przewyższają to, co produkowało się kiedyś. Nie zmienia to jednak faktu, że do dziś nie zapomniano o skutecznych metodach poligraficznych.
Obraz jak żywy!
Sublimacja charakteryzuje się bezkonkurencyjną jakością. Możliwe jest odwzorowanie obrazów nawet w wysokiej rozdzielczości, nadając gadżetom wyjątkowego realizmu i ostrości.
Nadruk nie do zdarcia
Odwzorowany obraz nie ściera się, ani nie odkleja. Przeżyje sporo, a nawet jego częste użytkowanie, czy mycie, nie wpływa na niego w żaden negatywny sposób. Kubki możesz myć w zmywarce, a koszulki prać w pralce, bez ryzyka, że zostaną uszkodzone przez wysoką temperaturę i detergenty.
Sublimacja lubi się z ekologią!
Druk wykonywany tą metodą jest bezpieczny i nietoksyczny. Tusze są produkowane na bazie wody. Dzięki temu, że przenosi się go na materiał pod wpływem wysokiej temperatury, nie szkodzi zdrowiu.
Wysoka jakość połączona z niezwykłą trwałością i efektownością. Czy teraz – znając wszystkie zalety tej metody – nadal zastanawiasz się, czy warto z niej skorzystać?
Zadbaj o wizerunek firmy
Nie dopuszczaj do sytuacji, by Twoje gadżety reklamowe były niskiej jakości. Mają one służyć temu, by promować Twoją markę i przynosić jej sławę. Jeśli nie zatroszczysz się o wysoką jakość nadruków – ich kariera będzie krótka. Nie pozwól, by reklamie Twojej firmy szkodziła zmywarka, czy pralka. Wybieraj najlepsze, ale i opłacalne rozwiązania. Ciesz się niesamowitymi efektami!

