Międzynarodowe targi RemaDays Warsaw 2019 – będziemy tam!

Międzynarodowe targi RemaDays Warsaw 2019 – będziemy tam!

W tym roku ekipa Printexpress.pl odwiedzi prestiżowe targi reklamy i druku – RemaDays w Warszawie. Jest to szalenie interesujące wydarzenie w naszym kraju, na którym w zeszłym roku można było odwiedzić stoiska ponad 800 (!) wystawców z 26 krajów! Frekwencja wynosiła ponad 20 tysięcy odwiedzających. 15 edycja trzydniowych targów odbędzie się w niach 13-15.02 na terenie Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie (na tym obiekcie odbywa się chociażby Warsaw Comic Con). Dlaczego warto odwiedzić RemaDays Zdecydowanie nie tylko ze względu na naszą obecność!

RemaDays, czyli 11 sektorów rynku reklamy i druku

Na tegorocznej edycji RemaDays pojawią się specjaliści z zakresu rynku reklamy i druku, którzy w kompleksowy sposób wyjąśnią jak działają poszczególne sektory oraz jakie będą tegoroczne trendy i topowe produkty na świecie. Wyjaśnią też skąd czerpać wiedzę i zdobywać wiedzę na temat wciąż rozwijającej się branży. Sektorami, z których działaniem będzie można się zapoznać są: Gifts World, POS & Display, Technology Park, Printing House, Packaging Materials, Photo Creation, Outdoor Adversiting, Event Show, Lightning Systems, IT & e-Solutions oraz Textile Zone.

To idealna okazja by jako wystawcy znaleźć nie tylko potencjalnych nabywców produktów, ale też osoby chętne do długoterminowej współpracy biznesowej. Jeśli więc potrzeba Wam jak największej ilości nowych kontaktów handlowych, koniecznie zgłoście się poprzez formularz znajdujący się na stronie www.remadays.com

RemaDays, czyli długoletnia tradycja

Cytując organizatorów: Budowanie osobistych relacji z klientami to dzisiaj kluczowe zadanie dla menedżerów sprzedaży każdej firmy działającej w sektorze B2B. Targi, jako największe spotkanie biznesowe, są najbardziej efektywnym narzędziem realizacji tego celu. Dają możliwość nawiązania kilkuset nowych kontaktów handlowych w ciągu zaledwie 3 dni. Właściwe wykorzystanie wszystkich form promocji oferowanych przez organizatora targów pozwala każdemu uczestnikowi imprezy osiągnąć dodatni efekt finansowy.

Twórcy tego wydarzenia, odbywającego się od 2004 roku, z wielką determinacją, zacięciem i przede wszystkim pasją podchodzą do tematu reklamy, tak by była ona przede wszystkim efektywna, prawdomówna i nienachalna. W czasach kiedy potencjalnym klientom próbuje się wciskać wszystko na siłę, a aby podróżować swobodnie po sieci najlepiej posiadać AdBlocka takie wydarzenie daje możliwości „ugryzienia” tematu reklamy od zupełnie innej, świeżej strony.

RemaDays, czyli korzyści dla wystawców i zwiedzających

Jak już wspomnieliśmy na początku na RemaDays w zeszłym roku było ponad 20.000 odwiedzających (z ponad 50 krajów). Szerokie grono dostawców i eksporterów z całego świata, zaoferuje wysokiej jakości produkty i usługi w dobrej cenie. RemaDays to obecnie kluczowe forum wymiany doświadczeń, poznania nowości, trendów i kierunków rozwoju branży a także budowania efektywnych relacji handlowych. Dzięki temu, że wydarzenie dzieje się na początku roku jest doskonałą okazją do poznania nowości produktowych i wdrożenia ich do swojego systemu sprzedaży.

Oczywiście jednym z najaśniejszych punktów targów będą prelekcje i szkolenia w ramach RemaCongress to okazja do zdobycia aktualnej, specjalistycznej wiedzy. Natomiast wisienką na torcie będą loterie z cennymi nagrodami rzeczowymi. Warto też wspomnieć o rozdawaniu prestiżowych nagród. nagrody przyznawane w prestiżowych konkursach Gifts of the Year, Korony Reklamy, The Prize od Innovations, POS of the Year oraz Catalogue of the Year. Mają one za zadanie umocnić wizerunek firm i umożliwiać budowanie trwałych relacji biznesowych.

Wydaje nam się, że nie musimy Was już jakoś szczególnie przekonywać do odwiedzenia tegorocznej edycji, tak więc do zobaczenia w Nadarzynie!

Zapraszamy również do zapoznania się z naszą archiwalną foto-video-relacją z RemaDays 2015.